Archiwum bloga

Translate

piątek, 5 lipca 2013

Idealne samopoczucie,gdyby nie...

...bolący brzuch,prawa łopatka i lewe ramię przy oddychaniu.
Chodzę po domu zgięta wpół . Nie wyprostuję się bo brzuch zacznie boleć i przy okazji łopatka. Nie omieszkam wspomnieć ,że lewą ręką trzymam się za brzuch ,gdyż wtedy ból ramienia się zmniejsza.
Dobra,koniec narzekania na jakietostrasznebóle...
Miałam dzisiaj miłą wizytę Magdaleny,która jak przy każdej wizycie przynosi mi coś słodkiego z nadzieją ,że w końcu wyjdę ze swojej fizycznej anoreksji. Dziękuję Ci za to:)
Powiem Wam,że mimo swojej wagi wyglądam normalnie. Nie jak naćpany ,zmęczony zgredek...tylko w sam raz ! Nawet lepiej niż kiedyś. Poza makijażem przyozdobiłam się peruką i okularami co nadało mi dziewczęcego uroku. Uhuh...Nie pamiętam kiedy ostatnio tak ładnie o sobie mówiłam .
Co prawda peruka trochę "gryzła" ze względu na to ,że moje włosy już mi odrastają. Muszę sobie takie cośpodperukę ,co nie wiem jak się nazywa ...I będzie ok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz