Archiwum bloga

Translate

czwartek, 11 lipca 2013

Nadal JEST !

Pani Joanna Sałyga,kobieta która sprawiła,że ludzie zaczęli dostrzegać i szanować wartości ,które mają. Jest Ona autorytetem dla wielu ludzi. Uwielbiam jej myślenie,sposób w jaki przyjęła chorobę. Uwielbiam Ją,mimo ,że jej nie znałam osobiście. Do Jej wpisów można wracać miliony razy i za każdym powrotem będą tak samo podtrzymywać na duchu i budzić różne emocje. Mimo wszystko wierzę ,że Pani Joanna jest wśród nas. Nawet teraz pomaga ! Zrobiła projekt fundacji ,która teraz się urzeczywistniła . Mam nadzieję ,że ta fundacja osiągnie sukces. Bo NIKT NIE POWINIEN TAK CIERPIEĆ !
https://www.facebook.com/FundacjaChustka
http://www.fundacjachustka.pl/
Zachęcam też do kupna książki "Chustka" .W ten sposób nie tylko wesprzecie fundację ,ale także poznacie niesamowitą historię Pani Joanny.
Pamiętamy !

5 komentarzy:

  1. Oluś, pani Joasia była wspaniałą osobą. Zrobiła tyle dobrego, a dzięki jej fundacji być może poprawi się coś w polskiej służbie zdrowia?
    Ja również nie znałam jej osobiście, ale z tego, co czytałam na jej blogu była pewną siebie, wspaniałą kobietą, matką i żoną. Mam nadzieję, że "gdzieś na szczycie góry, wszyscy razem spotkamy się"...
    Pozdrawiam Cię serdecznie. Trzymaj się mocno.
    Maryśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tak szybko z tymi górami ,lepiej sie poznać osobiście a nie z literatury :)

      Usuń
  2. ile dobrego zrobiła?Fundacja nie jest Joanny jest własnoscią Pana Koziarskiego (który obecnie przebywa w zakładzie karnym za gwałt).
    Czy zachęcając do kupna ksiązki wiesz w ilu procentach dochód ze sprzedazy zasila fundacje a ile bezposrednio tego typa kieszeń.
    Olu wszystko mozna wykorzystac ,nie pozwól stac sie narzędziem.
    ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze- nie napisałam, że fundacja jest jej własnością.
      Po drugie- nie wiem ile pieniędzy idzie na fundację, ale coś na pewno.
      Po trzecie- Jest coś złego w tym , że polecam książkę i dobrze piszę o pani Joannie?

      Usuń
    2. Pan Sałyga a właściwie Koziarski jest zwykłym oszustem i kombinatorem grającym na ludzkich uczuciach!!! I niepiszę teraz o fudacji.Od wielu lat go szukałam bo jest mi winien dużo pieniędzy! Z tego co zauważyłam nie jestem jedyną jego ofiarą z portalu randkowego :-/

      Usuń